منو ببخش

اگه تو رو دوست دارم خیــــلی زیــــاد مـــنو ببخـــــش

اگه توی اون که فقـــط دلــم می خــواد مــنو ببخــــش

اگه تو رو دوست دارم خیــــلی زیــــاد مـــنو ببخـــــش

اگه توی اون که فقـــط دلــم می خــواد مــنو ببخــــش

 

مــنو ببخـــش اگه شـــبا ستـــاره ها رو مـی شمــورم

مــنو ببخـــش اگه بهت خیلــی می گــم دوســت دارم

مــنو ببخـــش اگه بـــرات ســـبدســـبد گــل می چینم

مــنو ببخـــش اگه شـــبا فقــط تو رو خـــواب می بینم

 

اگه تو رو دوست دارم خیــــلی زیــــاد مـــنو ببخـــــش

اگه توی اون که فقـــط دلــم می خــواد مــنو ببخــــش

اگه تو رو دوست دارم خیــــلی زیــــاد مـــنو ببخـــــش

اگه توی اون که فقـــط دلــم می خــواد مــنو ببخــــش

 

تقدیم به تو ای عزیزترین .................

نظرات 8 + ارسال نظر
شیمی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ق.ظ

سلام دلت واسه هیچ کس پا بند نکن مطمئن باش ضرر میکنی اه پا بند باشی

مریم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ب.ظ

نامش ترانه ای است که آهسته زیر لب می خوانم
نامش نمناکترین خاطره باران است بر لبانم
نامش کوتاهترین شعر است که می شناسم با بلندترین پژواکها
هنوز هم وقت گفتن نامش سرخ می شوم.
سلام پسر خوب
به حرف شیمی گوش نکن هیچ وقت با این دلبستنا ضرر نمی کنی مطمئن باش.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:00 ب.ظ http://zaneghorbat.blogsky.com



سلام
ممنون که سر زدی
بلاگ جالبی داری
موفق باشی
بای بای

یک دوست جدید چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام وبلاگت خیلی جالبه احساس می کنم خیلی ادم با احساسی هستی امیدوارم همیشه موفق باشی

یحیی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ب.ظ





سللم از شما تشکر میکنم برای ساخت چنین ویللگت

خواهش میکنم اهنگها زیاد شود

دخترکی از درو دست ها پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ق.ظ

سلام . دل بستن به کسی باید از روی عقل باشد یعنی هم با فکر عاشق شوی هم با دل در غیر این صورت شکست می خوری

الهام چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ب.ظ

الهام
سلام:به شما به خاطر ساختن این وبلاگ زیبا تبریک میگم.اشعار فوق العاده زیبایی بودندو به دل می نشستند.
خاطره ی شادیهای دیروز تلخترین غمی است که امروز داریم.


من تمنا کردم که تو با من باشی تو به من گفتی هرگز هرگز
پاسخی سخت و درشت و مرا غصه ی این هرگز کشت.
با ارزوی موفقیت

علی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ب.ظ

عشق لب لب پر از سمیمییت من واوست از این وبلاگ خیلی خوشم امد دوباره سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد