شوق

 یاد داری که ز من خنده کنان پرسیدی
 چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز؟
 چهره ام را بنگر تا بتو پاسخ گوید
 اشگ شوقی که فرو خفته به چشمان نیاز

 چه ره آورد سفر دارم ای مایه عمر؟
 سینه ای سوخته در حسرت یک عشق محال
 نگهی گمشده در پرده رؤیائی دور
 پیکری ملتهب از خواهش سوزان وصال

 چه ره آورد سفر دارم ... ای مایه عمر؟
 دیدگانس همه از شوق درون پر آشوب
 لب گرمی که بر آن خفته به امید و نیاز
 بوسه ای داغتر از بوسه خورشید جنوب

 ای بسا در پی آن هدیه که زیبنده تست
 در دل کوچه و بازار شدم سرگردان
 عاقبت رفتم و گفتم که ترا هدیه کنم
 پیکری را که در آن شعله کشد شوق نهان

 چو در آئینه نگه کردم، دیدم افسوس
 جلوه روی مرا هجر تو کاهش بخشید
 دست بر دامن خورشید زدم تا بر من
 عطش و روشنی و سوزش و تابش بخشید

 حالیا ... این منم این آتش جانسوز منم
 ای امید دل دیوانه اندوه نواز
 بازوان را بگشا تا که عیانت سازم
 چه ره آورد سفر دارم از این راه دراز

..............................................................
سلام به همه دوستان عزیزم که  به من لطف دارن. از اینکه توی به روز کردن وبلاگ وقفه  افتاد معذرت میخوام آخه مشکلات شخصی باعث شد به هر حال از همه شما دوستان معذرت می خوام امیدوارم همیشه موفق پیروز و سربلند باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
شاهد - سردار قلعه تنهایی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 ق.ظ http://castle.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود.
موفق باشی.
پیش ما هم بیا.
شاهد

مینا(یاسهای سپید عشق) سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:37 ب.ظ http://yashayesepideeshgh.persianblog.com

سلام خیلی مطلب زیبایی بود
موفق باشی دوسته خوبم ممنون که پیشم اومدی به روزم و منتظر حضور گرمت

آرزوهای بزرگ سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ب.ظ

دوست عزیز لینک شما در وبلاگ قرار گرفت

مهدی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام دوست عزیز من ... خسته نباشی ...
از اینکه به خونه پر از مهر و صفای درویشانه من گاهگداری نگاه میکنی و لطف و نظرتو شامل حالم میکنی بسیار ممنونم ...
آخرین مطلب و نوشته وبلاگتو خوندم ...
خیلی جالب و خوندنی بود ...
وقت تنگ و تعداد دوستان و نوشته های اونها زیاد ...
تا جایی که وقت و حوصله یاری میکنه حتما بهت سر میزنم و مطالب وبلاگتو می خونم و اگه لازم دیدم حتما نظر هم میدم ...
از اینکه به برخی از نوشته هات نمی تونم نظر بدم از همینجا عذرخواهی میکنم ...
امیدوارم که شما هم در تمام مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید و روزبه روز شاهد مطالب و موضوعات جالب و خوندنی از شما باشیم ...
آرزوی قلبی من موفقیت همه دوستان گل اینترنتیم هست ...
الهی که هیچوقت دلت غم نبینه ...
باز منتظر حضور سبزت هستم ...
یا حق

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:45 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
موفق باشی

احسان جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ب.ظ http://raz-eshgh.blogsky.com/

سلام مرسی از این که بهم سر زدی
امید وارم موفق باشی
خوشحال می سم تبادل لینک کنیم
من لینک تورو تو وبلاگم نشاندم
احسان
راز عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد