می خواهم عاشق نشوم اما نمی شود

برای آنکه دوستش دارم

می خواهم عاشق نشوم اما نمی شود

چونکه در شبها، در آسمان که نگاه می کنم ستاره ها به من چشمک

میزنند و مرا عاشق خودشان می کنند.

 چونکه در روزها که به آسمان نگاه می اندازم خورشید می خندد و خنده اش مرا عاشق خویش

 میکند

به گلها که نگاه می کنم ، غنچه گل که باز و بسته میشود احساس می کنم که گل یک بوسه از

 من می خواهد، و با آن حرکتش مرا عاشق خودش می کند

به باران که نگاه می کنم ، باران بر روی گونه هایم می نشیند و مرا عاشق آن طراوت خودش

 می کند

به مهتاب که نگاه می کنم ، مهتاب با نور درخشانش مرا عاشق می کند

به کنار دریا که می روم ، موجهای دریا هر لحظه به کنارم می آینده

واین چنین احساس می کنم که موجهای دریا دوست دارند در کنار من

باشند ، و برای اینکه در کنار من باشند بی قراری می کنند و اینگونه می شود که من عاشق

 دریا می شوم

به یک دشت سر سبز که می روم ، و زیر یک درخت سبز که می نشینم ،

پروانه ها می آیند دور من جمع می شوند و بالای سرم پرواز می کنند

و مرا عاشق خودشان می کنند، و از آن سو پرندگان می آیند و بالای

درختی که من زیر آن نشسته ام لانه می کنند و با آواز عاشقانه شان مرا عاشق می کنند

هر جا می روم یا صحبت عشق است یا احساسی از عشق

هر جا می روم همه به یک صورت می خواهند عشق را ابراز کنند

این دنیا تا پایان دنیای عاشقی است ، دنیای است که انسان را وادار به عاشقی می کند

غوغای عشق دنیا را بهم ریخته…همه عاشق همند، در وجود ما انسان ها و موجودات

عشق و عاشقی یک نوع وابستگی است

و همه به گونه ای می خواهندعاشق شوند

و ای کاش تو هم عاشق می شدی...

نظرات 6 + ارسال نظر
سهیک*** چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

یاسرجان بادرود فراوان...عشق به هستی و نمودارهای آن به گمان من از بهترین و بی دردسرترین! عشق هاست..ولی همه مو جودات هستی غیرانسان باهم سازگارند واین انسان است که با خودخواهی های بیشمار خود اکوسیستم را ألوده است!!! همیشه تندرست وشادکام باشی.

محمد حسین چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ق.ظ http://forgod.blogsky.com/

سلام . وبلاگ زیبایی داری دوست من . ا اینکه به من سر زدی ممنونم
لینک شما رو تو بلاگم قرار دادم . دلم میخواد با شما تبادل لینک داشته باشم

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ب.ظ

نازنین چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:28 ب.ظ http://blackrose.blogsky.com

سلام دوست عزیز سال نو مبارک
اولین باره میام اینجا جالب بود
باید بگم ۱ نقطه اشتراک داریم ع...

مینا(یاسهای سپید عشق) پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ب.ظ http://yashayesepideeshgh.persianblog.com

سلام یاسر جان مطلبت خیلی زیبا بود موفق باشی خوشحال میشم به یاسهای سپید عشق یه سری بزنی
ارزومند ارزوهایت (¯`'·.¸.·مینا..¸.·'´¯)

... جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ http://kh0dam-0-kh0det.blogsky.com

jalebe...midooni chera?chon hame joor chiz inja mishe peyda kard :D good luckz.be ma ham sar bezan :P

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد